خط نوشته های درهم

شب یلدا

يكشنبه, ۳۰ آذر ۱۳۹۳، ۰۸:۱۰ ب.ظ
هر روز توی دفترم سرک میکشی ولی خودتو آفتابی نمی کنی. امشبم که شب یلداست. شب هزار قصه ناگفته. کجاس ننه سرما که باز بقچه خاطراتشو باز کنه و توی دهنمون نقل و نبات بذاره.
کجاس قصه های دختر شاه پریون که دست ما رو بگیره و ببره توی افسانه ها. چشامونو گرم کنه و از این دنیا ببره؟
یادته یادم تو را فراموش؟ یادمونه که فراموش کردیم ولی نمی خوایم یادمون بیاد که یادمون رفته.
کجاس عمورحمان که حافظشو باز کنه و برامون غزل بخونه:
جانا به حاجتی که تو را هست با خدا / کاخر دمی بپرس که ما را چه حاجت است
محتاج قصه نیست گرت قصد خون ماست / چون رخت از آن توست به یغما چه حاجت است؟
  • هاشم آبادی

نظرات  (۱)

مهندس عمرانی داشت میرفت.اومده بود برا کارهای انتقالیش به یه شرکت دیگه تو ساری ما هم بایدیکی رو به جای عمرانی می آوردیم.کارمون بد لنگ بود.یه مدرسه داده بودن برا طراحی تولاهیجان نمیرسیدیم همشو انجام بدیم.عموم گفت یکی از آشناهاش یه مهندسی رو معرفی کرده چهارشنبه میاد.صبح بودنشسته بودم پشت میزم.داشتم رندرهای مجتمع مسکونی میگرفتم.کامپیوتر همش هنگ میکرد اعصاب برام نذاشته بود.یه پسر خوش تیپ با عینک وارد شد با بوی آشنا.سلام داد.گفتم بفرمایین.منو از طرف آقای رزاقی اومدم آقای مهندس قربانی فرد هستن؟آها شما همون مهندسی هستین که به جای مهندس عمرانی اومدین؟بله .عینکشو برداشت.عه عه عه توهمون پسره نیستی؟؟3ماه پیش حالتو گرفتم؟بله خانم مهندس من همون مهندس بیچاره هستم.بچه پررو برا چی اومدی اینجا؟کی بهت گفته بیای؟برو بیرون.زود..خانم مهندس آروم باشین خواهش میکنم.اون قضیه دیگه تموم شده ازطرفی شما حال منو گرفتین نه من.در بین همین بحث بودیم که عموم اومد.سلام آقای مهندس علیزاده.حال شما؟آقای رزاقی خوبن؟ممنونم مهندس سلام دارن خدمتتون.مثل این که با برادرزاده ی عزیز من مشکلی دارین شما؟نه آقای مهندس این چه حرفیه خانم مهندس لطف دارن نسبت به من.بفرمایین بشینین.بعدازکلی حرف زدن بالاخره مهندس مهدی علیزاده واردشرکت ما شدن و همکارمن شد.اولا اصلا باهاش خوب نبودم اصلا.زیر دست من کا میکرد.من بایدبهش دستور میدادم.تا این که....
پاسخ:
به سلامتی و خوشی زندگی کنید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی